tisdag 23 juni 2009

Segt virke..


..förgås inte så lätt!! Var för en tid sedan nere vid min barndoms gamla båtplats...och där står båthuset min pappa byggde kvar!!!! Det är så många år sedan nu att min lilla hjärna inte kan räkna så långt!!! Till saken hör att älskade pappa kanske inte var världens bästa snickare (vet inte hur många lekstugor som rasat ihop...) men detta båthus lyckades han verkligen med!!!! Hoppas han kan se det från sin himmel!!!
Annars har jag inte hittat något liv ännu..eller det finns väl saker som händer som är lite kul...fisketurer, naturutflykter med skoskavsdottern som btw inte kan kallas durkslag längre då hon börjar bli gammal och förståndig och plocka bort lite metallskrot!!! Tiden på psykboendet är över..pluggandet består..men jag har tidsplanerat så det ska nog gå bra..hmm..bonusbarnen flyger in och ut som en fågelmamma..mansvännen åker moppe...(krisvarning)...ja det var väl ett liv som heter duga..eller??

1 kommentar:

mathilda sa...

jag börjar nog bli för gamal för piercings :(:(:(