fredag 26 juni 2009

En näve..


..av detta för att svalka med nu hade ju inte varit helt fel!!! Puh..det är varmt...
Har på morgonen fixat till den sista inlämningsuppgiften till skolan!!! Klart, färdig = SOMMARLOV. Kan inte minnas hur länge sedan det var jag hade det..!!??
Gårdagen tillbringades med gullungen min..Vi drog ett varv på minigolf banan i Varamon och jag briljerade som vanligt!! Dottern påstod att hon LÄT mig vinna..hur f-n gör man det i minigolf?? Hade hon gett mig en radiostyrd boll eller..?? Hahha I'm the best!!!! Sedan shoppade vi lite go saker, hämtade upp Elinorpiggelin och drog till båtplatsen.. Jag tänkte bearbeta dotterns fobi för båtar så vi tog en liten tur, roendes i viken...men hon tyckte det var för djupt så terapistunden blev inte lång....Stekte lite blekfett på bryggan istället.

Idag kommer det en bunt trollungar hit så nu blir det storfamilj igen.. Nu ska jag ut och läsa lite om Michael Jackson tragiska död...undrar om detta blir lika stort som när Elvis Presley dog..???

1 kommentar:

mathilda sa...

HAHAHAHAHAHAHAHHA du är så himla rolig när du skriver blogg :D:DDDD