onsdag 10 juni 2009

R.I.P


... säger jag bara... Har följt de små blåmesungarna på correns hemsida och nu är det slut...!!! Snyft..... Motala Tidnings blåmes ligger fortfarande och ruvar på sina ägg... Hjälp!! Jag borde kanske skaffa mig ett liv....
Annars så tuffar mitt torftiga liv på. Har idag varit på lånedotterns niaavslutning...Sååå fint. Många tårar från tjejerna... Kommer faktiskt ihåg min egen nia avslutning fast det var ett par år sedan...När jag något genomkyld kom hem så landade jag en stund framför datorn och sedan förflyttade jag min lekamen in under täcket i sängen för att läsa några sidor i min bok..och vips så hade John Blund trollat bort en timme av dagen.....Så nu har jag fixat med det som skulle gjorts, alltså sådant där tråkigt vuxen göra..(typ plockat ur diskmaskinen, hängt en tvätt, vattnat blommor....) och sedan hamnat framför datorn igen..... Vilket liv...!!!

Inga kommentarer: