torsdag 16 juli 2009

Sverige...


..är bara bäst!! Mansvännen, jag och mitt älskade skoskav satt igår kväll ute på altanen och pratade resor... Skoskavet drömmer sig bort...och visst är det härligt att se nya platser men..hemma är hemma!! Sverige med sitt underbara klimat (dock lite blött ibland..) allemansrätt, drickbart kranvatten mm.. Hemtam är vad jag är!!
Annars så tuffar livet på här i bonneland. Skoskavet gör en liten mellanlandning hos oss några dagar, de andra trollungarna härjar hos sin moder...Dagarna tillbringas ute med en målarpensel i högsta hugg (mellan regnskurarna vill säga) Balkongräcket ska äntligen få en makeover sedan hoppas jag att det är min tur!! Några underbar kvällsturer med båten har vi fått till också. Tack och lov? ingen fisk bara en massa bottennapp!! Nu ska det drickas lite kaffe...Ha de gott!!

Inga kommentarer: